למה חשוב קידום עוקבים לעמוד אינסטגרם

5  סיבות למה חשוב לקדם עוקבים באינסטגרם

 

למה חשוב לקדם עוקבים באינסטגרם? היום כדי להיות קול בולט באינסטגרם צריך עוקבים. בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, כמו פייסבוק או לינקדאין, אינסטגרם פועלת על בסיס עוקבים. מה זה אומר? שכדי לצפות בתכנים שלכם די לעשות לכם עוקב ולא צריך לקבל אישור מיוחד לכך, אלא אם כן חסמתם את האפשרות הזו.

 

למה בכלל צריך עוקבים באינסטגרם?

 

בואו נחזור לשאלה שבה פתחנו, למה חשוב לקדם עוקבים באינסטגרם? בגדול, כי מי שלא שם לא קיים. כל מי שאתם רואים שיש לו מעקב פעיל עם מאות ואפילו אלפי עוקבים ככל הנראה מקדם את העוקבים שלו באינסטגרם. מה זה אומר? שבאמצעות מימון הוא מגדיל את מספר העוקבים שלו, בדגש על עוקבים איכותיים

 

אז הנה 5 סיבות למה חשוב לקדם עוקבים באינסטגרם

  • אינסטגרם מהרשתות החברתיות החזקות בשוק

 

אינסטגרם כבר לא רשת קטנה לביגוד ומשחק עם פילטרים, המדברת בעיקר לבני נוער. כל השחקנים הגדולים שם, מדובר באחת מחמש הרשתות החברתיות הגדולות בעולם, שעסקים רבים כבר משתמשים בה כחנות לכל דבר. אחוז המעורבות באינסטגרם גדול מאשר בפייסבוק למשל, כך גם השיתופים והתגובות.

  • זו הדרך המהירה ביותר להעלות את החשיפה

 

אז אחרי שהבנו למה כל כך חשובה הפלטפורמה של האינסטגרם, למה חשוב לקדם עוקבים באופן ממומן? קידום ממומן של עוקבים עוזר לכם להגדיל את החשיפה במהירות ולהגדיל את הקהל הפוטנציאלי שלכם, בין אם מדובר במוצר שאתם רוצים לקדם, פוסט שאתם רוצים שישתפו או להמשיך לעקוב אחריכם בעוד פלטפורמות.

  • כל העסקים כבר שם

 

היום אין עסק שמכבד את עצמו שלא נמצא באינסטגרם. איך הוא מגיע לכל כך הרבה עוקבים? פשוט מאוד. קידום ממומן. עסק שלא מקדם את עצמו באינסטגרם באמצעות קידום עוקבים מתחרה בעסקים רבים שיש להם יתרון תחרותי עליו. אם אתם לא רוצים להישאר מאחור צריך לקדם עוקבים באינסטגרם.

  • עסקים עם יותר עוקבים זוכים לאמון

 

בניגוד לפרופילים שאין להם הרבה עוקבים, פרופילים עם מספר גבוה של עוקבים פעילים זוכה לאמון. אנשים רואים שאנשים מגיבים לך, משתפים אותך, עושים לך לייקים ועוד. אחד הדברים החשובים בעסק הוא להראות שיש אדם אמיתי מאחוריו, ומספר עוקבים איכותיים עושה את העבודה הזו.

  • הגדלת הנראות של הדף

 

דף אינסטגרם עם יותר עוקבים מוביל לכך שגם תהיה לכם יותר חשיפה בדף הבית או בהמלצות על דפים. כך אתם מגיעים לקהלים חדשים שלא חשבתם עליהם. לאט לאט העוקבים הקנויים יובילו לכך שיצטרפו אליכם גם עוקבים אורגניים (עוקבים שלא שילמתם עליהם),

 

אז איך מקדמים עוקבים באינסטגרם?

 

קודם כול כמה טיפים לקדם את עצמכם באינסטגרם לפני שאתם פונים לקידום ממומן:

 

  • חשוב מאוד שתשימו לב  שהפרופיל הוא ציבורי
  • שימו לב שניתן לצפות בפרופיל ללא אישור מוקדם מכם
  • באמצעות ביסטאר מדיה הרובוט שלנו יאתר את העוקבים של הנעקבים שלכם ויגדיל את מספר העוקבים בזמן קצר
  • ניתן גם לקנות לייקים לפוסטים בלבד, לפוסטים שתרצו לקדם

 

למה חשוב לקדם עוקבים באינסטגרם דרך BeStar Media

 

בעולם של היום יש כמה שחקנים שמבטיחים לכם לקדם את העוקבים באינסטגרם, בביסטאר מדיה המחירים הנמוכים בענף,, התחייבות לדיסקרטיות מלאה, התחייבות להעלאת מספר העוקבים בזמן קצר, וכן רכישה מאובטחת לצד שירות שזמין 24-7.

 

אז אתם רוצים לקחת את העסק שלכם צעד קדימה, כבר לא צריך לשאול למה חשוב לקדם עוקבים באינסטגרם, אלא פשוט לעשות. בין אם אתם צריכים להגדיל את העסק שלכם, בין אם אתם צריכים להגדיל את החשיפה לפרופיל, תפנו אלינו ונגדיל לכם את העוקבים במהירות.

אולי יעניין אותך

קניית עוקבים באינסטגרם

כותרת: קניית עוקבים באינסטגרם בנוף העסקי התחרותי ביותר של ימינו, קידום יעיל הוא חיוני להצלחתו ולצמיחה של כל מפעל. עם פלטפורמות רבות זמינות, עסקים מוצאים

קרא עוד »

ביקורות בגוגל למה זה חשוב ?

ביקורות של גוגל חשובות לעסקים מכיוון שהן יכולות להשפיע רבות על החלטת הצרכן להשתמש במוצרים או בשירותים של העסק. ביקורות חיוביות יכולות להוביל להגברת הנראות

קרא עוד »