למה חשוב תוסף נגישות באתר שלכם

נגישות חשובה לאתרי אינטרנט מכיוון שהיא מבטיחה שאנשים עם מוגבלות יכולים לגשת ולהשתמש באותם מידע, שירותים ומשאבים כמו אנשים שאינם נכים. זה כולל אנשים עם ליקויים חזותיים, שמיעתיים, מוטוריים וקוגניטיביים, כמו גם אנשים עם מוגבלויות זמניות, כגון יד שבורה.

ישנן מספר סיבות מדוע נגישות חשובה לאתר. ראשית, זוהי דרישה חוקית במדינות רבות. לדוגמה, חוק האמריקנים עם מוגבלויות (ADA) דורש שכל הגופים הציבוריים, כולל עסקים, חייבים להנגיש את אתרי האינטרנט שלהם לאנשים עם מוגבלויות.

שנית, זוהי אחריות מוסרית ואתית. לכולם צריכה להיות גישה שווה למידע, ללא קשר ליכולותיו. על ידי הנגשת אתר, עסקים וארגונים יכולים להבטיח שהם לא מוציאים חלק מהאוכלוסייה מהשירותים שלהם.

שלישית, זה יכול לשפר את חווית המשתמש לכולם. רבות מתכונות הנגישות המועילות לאנשים עם מוגבלויות, כמו ניווט ברור ופשוט, יכולות גם לשפר את החוויה עבור משתמשים שאינם מוגבלים.

לבסוף, הנגשת אתר יכולה להועיל גם לעסקים וארגונים. מחקר של המכון הלאומי המלכותי לעיוורים (RNIB) מצא כי אתרים נגישים היו בעלי שיעור המרה גבוה ב-25% למכירות מקוונות בהשוואה לאתרים שאינם נגישים.

לסיכום, נגישות חשובה לאתרי אינטרנט מכיוון שהיא מבטיחה שכולם יוכלו לגשת ולהשתמש באותם מידע, שירותים ומשאבים. זוהי דרישה משפטית, אחריות מוסרית ואתית, יכולה לשפר את חווית המשתמש עבור כולם, ויכולה להועיל לעסק.

אולי יעניין אותך

קניית עוקבים באינסטגרם

כותרת: קניית עוקבים באינסטגרם בנוף העסקי התחרותי ביותר של ימינו, קידום יעיל הוא חיוני להצלחתו ולצמיחה של כל מפעל. עם פלטפורמות רבות זמינות, עסקים מוצאים

קרא עוד »

ביקורות בגוגל למה זה חשוב ?

ביקורות של גוגל חשובות לעסקים מכיוון שהן יכולות להשפיע רבות על החלטת הצרכן להשתמש במוצרים או בשירותים של העסק. ביקורות חיוביות יכולות להוביל להגברת הנראות

קרא עוד »